OSNOVNA ŠKOLA "SOLINA"

Analiza trenutnog stanja

Kvaliteta:

  • -stručnost nastavnog kadra
  • -spremnost na volonterski i timski rad
  • -podrška menadžmenta
  • -dobra organizacija (spremnost za improvizaciju)
  • -otvorenost za nove ideje
  • -demokratski odnosi
  • -evidentni uspjesi naših učenika u nastavnim i vannastavnim aktivnostima
  • -interaktivan rad i svakim danom sve bogatiji školski život:
  • sportska takmičenja na nivou škole i šire
  • suradnja sa drugim školama: tuzlanske škole u MIOS - mreži: Slavinovići, Sjenjak, Kreka, Tušanj, Brčanska Malta, Husino, Breške, Pazar i škole iz Osijeka i Novog Sada, Podorašje, Desanka Maksimović iz Oraovca kod Zvornika...
  • susreti sa piscima u regiji i šire
  • radionice za učenike i roditelje
  • radionice za roditelje
  • uključivanje u lokalne i regionalne projekte i rad u njima
  • -suradnja sa organizacijama: "Bolje sutra" «Messtres per Bosnia» i "Bosnia Viva" te "Mostovi saradnje" se uspjesno nastavlja
  • -suradnja sa udruženjima VŠR FBiH i VŠR TK– Globalna inicijativa, mini projekti i «javno zagovaranje»

 

Na svih pet ključnih polja kvalitete nastojimo što više raditi i uraditi.

Slike vodilje po poljima kvaliteta

Podučavanje i učenje

  • -demokratizacija sveukupnih odnosa (učenik↔nastavnik, učenik↔ roditelj, učenik↔menadžment, nastavnik↔roditelj, nastavnik↔menadžment, roditelj↔menadžment)
  • -interaktivan rad uz intenzivno i adekvatno pripremanje
  • -projektna i terenska nastava
  • -što više učeničkog rada u samoj školi

Životni svijet 

  • -obogaćivanje školskog života uvažavajući i realizirajući ideje i prijedloge učenika
  • -radimo na potvrdjivanju tvrdnje da je škola odgojna, obrazovna i zabavna
  • -jačanje ekološke svijesti: urediti i raditi na očuvanju životnog i radnog prostora
  • -bolja iskorištenost dvorišnog prostora
  • -jačanje komunikacije sa Lokalnom zajednicom

Školsko partnerstvo i vanjske veze

  • -otvaranje škole
  • -jačanje suradnje s roditeljima i LZ
  • -povezivanje sa drugim školama –bratimljenje
  • -suradnja sa NGO
  • -suradnja sa Ministarstvom, PZ i općinskim strukturama
  • -medijska prezentacija

Rukovođenje školom   

  • -demokratizacija rukovodnog procesa i procesa odlučivanja
  • -uključivanje u proces rukovodjenja svih struktura: Vijeća učenika, Vijeća roditelja, Vijeća škole i roditelja,.....
  • -jačanje timskog rada i stvaranje podtimova
  • -otvoreno pristupanje problematici bilo koje vrste i rješavanje na samom početku

Profesionalnost i razvoj osoblja

  • -timski rad
  • -mentorstvo i savjetništvo
  • -prenošenje, podjela i razmjena iskustava sa seminara
  • -kontinuirano stručno usavršavanje
  • -informatička osposobljenost svih nastavnika
  • -formiranje interne biblioteke: pripreme, projekti, studije
  • -izdavačka djelatnost (pojedinci ili grupe)-pisanje priručnika ili udžbenika
  • -projektni i istraživački rad
  • -poticanje inovatorstva