OSNOVNA ŠKOLA "SOLINA"

Cilj godišnjeg plana i programa

Vizija

Mi smo ekološka škola prijatelj – svi različiti a jednako vrijedni.

Zajedno stvaramo ljude, danas male a sutra veće od nas.

Misija

Gradimo eko školu koja obrazuje i vaspitava sve učenike za samostalan i odgovoran život, poštujući osnovne ljudske vrijednosti, kroz sticanje trajnog i primjenjivog znanja na svim područjima dječije ličnosti.

Konkretni ciljevi - strategija

  1. Koristeći suvremene metode rada pružiti učenicima kvalitetno znanje,
  2. Omogućiti aktivno sudjelovanje učenika u sticanju znanja, umijeća i vještina,
  3. Pružati podršku učenicima sa posebnim potrebama i njihovim roditeljima,
  4. Jačati suradnju sa roditeljima, kao istinskim partnerima škole
  5. Razvijati i jačati suradnju sa lokalnom zajednicom i raditi na zajedničkim interesima u svrhu stvaranja što boljeg, zdravijeg i kvalitetnijeg okruženja
  6. Razvijati i jačati suradnju sa institucijama vlasti i nevladinim sektorom u svrhu razvijanja i jačanja demokratske svijesti i osjećaja odgovornosti.

Prioriteti za 2014/2015. Godinu

 U školskoj 2014/15. godini osnovni zadaci za unapređivanje i usavršavanje rada biti će:

- stvaranje optimalnih uvjeta za rad,
- opremanje kabineta suvremenim nastavnim sredstvima i učilima kao zamjenu dotrajalim klasičnim pomagalima,
- opremanje multimedijalnog kabineta,
- sanirati odvode unutar objekta škole, jer je postojeća olovna instalacija dotrajala i otežava odliv otpadnih voda i samim tim ugrožava zdravlje svih sudionika u nastavnom procesu a djece posebno,
- rješavati problem kanalizacije – priključivanje na gradsku mrežu, JP Vodovod i kanalizacija nikada nisu odgovorili  na brojne dopise škole, u kojima smo tražili  rješenje problema.        
- sanirati krov i krovnu konstrukciju i time povećati sigurnost djece,  
- kontaktirati općinske službe za komunalne poslove i riješiti problem nesigurnoga autobuskoga stajališta i osvjetljenja školskoga dvorišta,
- održati dobru suradnju sa roditeljima i Vijećem roditelja, kao istinskim partnerima škole.  
- učiniti napor i osigurati prisustvo i rad defektologa u školi.
- stručno usavršavanje: po mogućnosti, svi nastavnici razredne i predmetne nastave proći edukaciju iz inkluzije, kao i prisustvo seminarima interaktivnih oblika učenja, edukacijama za rad u devetogodišnjoj osnovnoj školi i rad u kombiniranim odjeljenjima.
- jačanje rada sekcije protivpožarne zaštite i edukacija osoblja i učenika IV,  VIII i IX razreda.